Javítási feltételek

1. A készülék memóriatartalma a szervizelés során megsérülhet, vagy elveszhet. Az ebből eredő károkért a felelősséget a szerviz nem vállalja.

2. Az átvétel során nem tapasztalható károsodások (folyadék általi vagy mechanikai sérülés, szakszerűtlen vagy illetéktelen személy által végzett javítás, szoftverművelet) rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét.

3. Fizetős javításra átvett készülék esetén, amennyiben az árajánlat elutasításra kerül, bevizsgálási díj fizetendő.

4. Amennyiben a készüléket a leadást követő 90 napon belül az ügyfél nem veszi át és az ügyfél előzetesen nem egyeztet a szervizzel, úgy a szerviz kézizálogjogát érvényesítve a készüléket saját céljaira felhasználhatja, fennálló költségeinek megtérítésére fordítva.

5. Térítéses javítás esetén, amennyiben a kibontott alkatrészekre igényt tart, kérjük, legkésőbb a készülék leadásakor jelezze ügyfélszolgálatunk felé, ellenkező esetben azokat veszélyes elektronikai hulladékként kezeljük, és nem áll módunkban kiadni azokat. A kibontott alkatrészek átvételekor kezelési nyilatkozatot kell aláírnia, mellyel beleegyezik, hogy a veszélyes elektronikai hulladékot saját felelősségére, a törvényi előírásoknak megfelelően fogja kezelni.

6. Tájékoztatjuk, hogy társaságunk a fogyasztó igényérvényesítése esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti kijavítási kötelezettségének az erre vonatkozó igény érvényesítésétől számított 15 napon belül törekszik eleget tenni. Amennyiben társaságunk nem a kötelező jótállás keretében végzi a kifogásolt termék javítását, úgy azt a hiba jellegéhez szükséges ésszerű időn belül teljesíti.

7. A Készüléken található kiegészítők, (képernyővédő fólia, díszítések, egyéb saját kiegészítők) a javítás során sérülhetnek, elveszhetnek. Ezért a szerviz felelősséget nem vállal.

8. Az elvégzett javításoknál az Apple Korlátozott Jótállás feltételei az irányadóak!

www.apple.com/hu/legal/statutory-warranty

www.apple.com/legal/sales-support/terms/repair/generalservice/servicetermshu/

 

MILYEN MÓDON JÁR EL AZ APPLE JÓTÁLLÁSI IGÉNY ESETÉN?
 Ha a jótállás időtartama során Ön a jelen jótállással összhangban szervizelési igényt nyújt be az Apple-nek, akkor az Apple saját belátása szerint:
(i) kijavítja az Apple Terméket új alkatrészek, illetve teljesítmény és megbízhatóság szempontjából az újjal egyenértékű használt alkatrészek felhasználásával.
(ii) kicseréli az Apple Terméket egy ugyanolyan modellre (illetve az Ön beleegyezésével egy olyan termékre, amely hasonló funkciókkal rendelkezik), amely új, illetve teljesítményben és megbízhatóságban egyenértékű alkatrészekből készült.