Ezen a weboldalon sütiket (cookie) használunk annak érdekében, hogy javíthassuk a felhasználói élményt és jobb szolgáltatást nyújthassunk. További információ

Hasznos információk

Javaslataink készülék leadása előtt:

  • Távolítsa el a készülékről a védő tokot vagy fóliát
  • Készítsen biztonsági mentést adatairól (Ezt a szolgáltatást a készülék leadása során is kérheti)
  • Kapcsolja ki a készülék keresés funkciót majd jelentkezzen ki az iCloud fiókból
  • Kapcsolja ki a telefon biztonsági beállításait (feloldó kód, jelszó, ujjlenyomat-zár, stb.)

 

Szolgáltatások

  • Diagnosztika, illetve javítás garanciális és garancián túli készülékekre
  • Szoftverek telepítése és frissítése
  • Memória bővítés Mac gépek esetén
  • Biztonsági mentések készítése és visszaállítása*
  • Javíthatatlan készülékek cseréje**
  • Segítségnyújtás Apple termékek és kiegészítők vásárlásánál

* A Cordon Electronics Kft. nem vállal semmilyen jogi felelősséget a személyes adatok elvesztéséért. Javasoljuk, hogy a készülék leadása előtt, készítsen biztonsági mentést adatairól!  **  Jótállási időszakon belül, a Cordon Electronics Kft. jogosult a készülékek átvételére, függetlenül attól, hogy külföldön vagy belföldön, illetve mobiltelefon szolgáltatónál vagy más üzletben történt a készülék megvásárlása.

 

Kijelző cserék

  • Szervizünk kijelző csere esetén, a készüléket továbbítja az Apple felé (iPhone 5, 5s, 5c, 6, 6 Plus, SE)
  • Szervizünk az alábbi készülékek kijelzőjét helyszínen cseréli
    (iPhone 6s, 6s Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus, X, XR, XS, XS Max, 11, 11 Pro, 11 Pro Max)
  • Amennyiben mechanikai sérülés mutatkozik a készüléken, a készüléket térítéses keretek között tudjuk kezelni.
  • A javítás, csak és kizárólag eredeti Apple alkatrészek felhasználásával történik.
     

Ingyenes AppleCare telefonos terméktámogatás

Az Apple készülékekhez a vásárlás helyétől függetlenül 90 napos ingyenes telefonos terméktámogatás jár a használat közben felmerülő kérdésekkel kapcsolatban a legtöbb hálózatból ingyenesen hívható +36 80 983 435 telefonszámon. Az ingyenes támogatás igénybevételéhez készítse elő a készüléke szériaszámát. A szériaszámot iPhone és iPad esetében a Beállítások / Általános / Info alatt, míg Macen az Alma menü / Mac névjegye alatt találja meg.